Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizzeria Ristorante La Famiglia. Meer weten? Ontdek meer
Tim
9 jun 2026 om 19:38
kwaliteit van het eten is goed, helaas laat de temperatuur te wensen over evenals de bezorgtijd.
Chantelle
7 jun 2026 om 20:37
Items arrived damaged, missing 1 item from the order.
Steen
21 mei 2026 om 22:18
de pizza napoli was weer heerlijk, dankjewel!
geessa
14 mei 2026 om 19:26
Een heerlijke niet vette pizza.
Lang geleden dat we zo'n heerlijke pizza hebben gegeten
Sandra
10 mei 2026 om 20:18
Heerlijke pizza's en ook de tiramisu was erg lekker. Goede bezorging door aardige bezorger.
Robert
17 apr 2026 om 19:41
75 minuten op 2 lasagne moeten wachten. Eten was ook niet warm
Brigitta
4 apr 2026 om 22:09
het was heerlijk. dank.
Daan
30 mrt 2026 om 14:20
Niet heel bijzonder maar ook niet duur
Brigitta
25 mrt 2026 om 19:57
heerlijk gesmaakt.
Hedy
15 mrt 2026 om 10:25
Lekkere pizza maar was koud bij aankomst.
Steen
14 mrt 2026 om 8:10
voor mij hét adres in Alkmaar voor een heerlijke traditionele Italiaanse pizza!
Pem
6 mrt 2026 om 20:37
Een van de pizza’s was zo verbrand dat je hem bijna niet kon eten, de onderkant en de randen waren bijna helemaal zwart waardoor alles verbrand smaakte. Daarnaast was het ook koud. De pizza pesto was wel goed en de bezorger was erg aardig.